Tilki SEO

SEO (Search Engine Optimization) ve SEM (Search Engine Marketing), sayısal pazarlama dünyasında sıkça kullanılan iki mazmun. Fakat bu iki mazmun mevzuya hakim olmayanlar açısından birbirine karıştırılabiliyor.

Özellikle online hileışmutaş firmaları ve internetten satış karşılayıcı e-tecim siteleri yürekin nazik olan bu iki mazmun, yeni kitlelere erişebilmek ve pazarda öne çıkabilmek yerine önemlidir. Her iki mazmun da web sitelerinin taharri motorlarındaki görünürlüğünü artırmaya yardımcı olabilir, fakat aralarında çeşitli farklar bulunur.

Bu nedenle bu yazgımızda devran devran birbirine karıştırılabilen SEO ve SEM arasındaki farkları anlatacağız. Öncelikle SEM kavramını berenarı henüz heveslialım ve bu arada inceleyelim.

SEM: Kontrol Motoru Pazarlaması

SEM (Search Engine Marketing) evet da Türkçe olarak Kontrol Motoru Pazarlaması, markaların taharri motorları üzerinde henüz görünür ve henüz ulaşılabilir olması yürekin meydana getirilen çhileışmalara denir.

Kontrol motoru reklamcılığı olarak da tanılamamlanan SEM, taharri motorlarında ücretli reklam alımı gerçekleştirilerek web sitelerinde seyrüsefer geriışı kârlemlerinin kâffesine denir. En pop ve sık kullanılan SEM aracı ise Google Ads’dir.

Marka bilinirliğini ve bellik değerini artırmaya müteveccih bir çhileışma olan SEM, jüpiter kitlesini geliştirmek açısından da olabildiğince önemlidir. Hatta SEM çhileışmaları ile trafiğinizi anlık ilave şansı yakalayabilirsiniz.

Kontrol Motoru Optimizasyonu olarak da malum SEO çhileışmaları ise SEM’in tersine ücretsiz çhileışmalardır. SEM sınırlı bir bütçe yürekin maruz reklamları kapsarken SEO çhileışmaları sınırlı anahtar kelimelerde lafıcı bir yükseliş elde geçirmek yürekin meydana getirilen çhileışmalardır. Elkızı, bu kontralaştırmayı berenarı henüz heveslialım.

SEM ile SEO Arasındaki Farklar

Öncelikli olarak SEO ve SEM çhileışmaları arasındaki ayrım; yukarıda da belirttiğimiz üzere SEM’in belirli bir ücret kontralığında, SEO’nun ise yürekerik üretim maliyetleri hariç ücretsiz şekilde yapılabilmesidir. Doğrusu SEO yürekin en özellikle içeriği üretirken harcanan maliyet dışında performans göstermesi yürekin yeni bir ödeme yapılmaz.

Bunun dışında bir önemli ayrım da hızdır. SEM çhileışmalarında sonucu henüz hızlı şekilde elde edersiniz ve trafiğinizi kısa süre içinde artırabilirsiniz. Bunun tersine SEO çhileışmaları ise uzun soluklu çhileışmalardır. SEO çhileışmaları yaparken uzun vadeli şekilde düşünmeli ve sitenizdeki iyileştirmeleri etap etap yapmalkaloriız.

Bu iki sayısal pazarlama mazmunı arasındaki bir öbür önemli ayrım da doğallıktır. SEM çhileışmaları ücretli reklam çhileışmaları başüstüneğu yürekin doğallığa odaklanmaz, hızlı sonuç almaya odaklanır. Fakat SEO çhileışmalarında bu boyut farklıdır. SEO çhileışmaları henüz natürel icraatı kapsar ve sitenize henüz örgensel bir seyrüsefer sıkıntısızışı esenlar.

Bu iki mazmun, yürekerik bakımından da farklılık gösterir. SEO çhileışmalarındaki yürekerikler kullanıcı deneyimini artırmaya ve kullanıcıların Google sorgularını vermeye yöneliktir. Doğrusu henüz çok kullanıcı faydasına odaklıdır. SEM çhileışmalarında ise maksat henüz ticari başüstüneğu yürekin yürekerikler SEO çhileışmalarındaki kabilinden olmayabilir.

Fakat bu saymak bileğildir ki SEM yürekerikleri kalitesizdir. Yalnızca iki mazmun arasındaki yürekerik konseptleri ve odaklar farklıdır. Hatta belirtmekte yarar var: Bu iki kavramdan biri diğerinden henüz oflaz evet da henüz üstün bileğildir. Markaların pazarlama stratejilerine ve ihtiyaçlarına göre ikisinden bile faydalanılabilir.
Hatmızın burada sonuna geliyoruz, ancak okumaya devam geçirmek istiyorsanız Pandemi Sürecinde Mütebeddil Tüketici Davranışları: Sayısal Transformasyonün Yükselişi yazgımıza geçebilirsiniz.

https://tilkiseo.com/

Leave a Comment

takipçi satın al https://korumaalanlari.name.tr/ https://guzelliksalonu.name.tr/ https://ikincielalimsatim.name.tr/ https://yazicifotokopi.name.tr/ https://eyupmarangoz.name.tr/ Heets
Puff Bar