Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kabil terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle tüm sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan toplumsal ağlara ve dizüstü bilgisayarlar, tabletler, sıkıntısızıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca eylem ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı geçmek kucakin en münteşir kullanılan sayısal pazarlama kanallarının teferruatlı izahatını süflida bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en müzelik ve en âlâ aşina sayısal pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sayesinde çeşitli alıcı yolculuğu dokunma noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak kucakin sınıflandırır ve en sonunda onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni hileırsınız. Elektronik posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, alıcı serarı hikayeleri, örnek vaka incelemelerine bağlantılar ve fen özetler ya da iş özetleri hakkında bilgelik kucakerebilir. E-postalarınızın çabucak silinmek namına açılmasını ve okunmasını elde etmek kucakin paha göndermek nazik önem taşır. Kişiye özel kucakerik ve ilişki çekici teklifler katılımı tasarruf etmek konusunda çok emeke yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem sanat hem de bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız alımlı ve ilişki çekici olmalıdır. Bununla omuz omuza çok sayıda e-posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir muvazene tasarlamak zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en sinerjilü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. Zevk ve taharri kucakin video izliyor ve paylaşıyorlar. Filhakika, YouTube raporlarında ayda iki milyarı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B kameraları hem de B2C tüketicileri satın kurum kararlarını video sayesinde veriyor. Videoteyp pazarlama bellik nüansındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve dönüştürme oranlarını fazlalıkrır. Blog içeriğine gömülü videolar, B2B ve B2C kucakerik pazarlama stratejilerinin yıllardır ibik taşı konumunda. Videoteyp benimsemek, içeriğinizi daha okkalı insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabil üçüncü doğrultu sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve toplumsal medya kanallarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşmaya teşvik edin. Videolarınız kesik ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği ilişki çekici şekilde göndermek çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai medya, muayyen bir nişane kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla doğrudan bağlamlantı kurmanın harika bir yoludur. Ne toplumsal medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize merbutdır. Feysbuk hala dünyanın en oylumlu toplumsal medya platformudur. Twitter B2B kameraları ortada hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada olağanüstü popülerdir. LinkedIn ise satın ahiz döngüsünün erken aşamalarında B2B kameraları ile bağlamlantı tasarlamak kucakin harika bir arz. Her toplumsal medya platformu farklı kucakerik türlerine ehil olsa da tümü olabildiğince video/levha odaklıdır. Bu nedenle kucakerik oluştururken bunları toplumsal medya üzerinden ne talan etmek istediğinizi her bugün nazar önünde bulundurun ve buna için yapılanma mimarin. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği kucakin, pazarlamacılar var olan her platformdan en âlâ şekilde faydalanmak kucakin sayısal pazarlama taktiklerini durmadan uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce bulunan değildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha okkalı çalışkan kullanıcıya ehil. Kısaltarak mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin birlikte kesik ileti, müşterilere ulaşmanın en doğrudan yoludur. Amma toplumsal medyada olduğu kabil mesajlar kesik ve öz olursa canlı hale gelir. Pazarlama ekipleri, tek dimdik kucakermiş kesik ileti hizmetlerinden (SMS) veya video ve gif kucakerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanılamar. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli ilişki çekici evet, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini esenlar. Ancak, içeriğiniz nişane kitlenizin yalnızç ve ilişki kayranı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme kucakin paha sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, bilgelik görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dimdik mesajları, reklamlar, yüklem bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal defa kartları kabil kucakerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak tüm kucakeriklerinizde tutarlı bir titrem ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi içeriğini (ilhak sayfaları, bloglar vb.) optimize değer. Böylecene, kontrol sonuçlarında daha faik sıralarda ve daha kesif görülür, içeriğinize seyrüsefer arkaışı esenlanır. İyi SEO mealları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna merbutdır. Web içeriğinizde âlâ çatlakştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha okkalı sözcükten oluşan ifadeler) tutunmak SEO’nuzu daha âlâ hale getirir, seyrüsefer ve dönüştürme konusunda daha faik meallar esenlar. Mualla itibarlı üçüncü doğrultu sayfalardan uzvi bağlantılar vira etmek da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri içeriğinize yönlendirmenin bir vesair yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda muayyen bir bağlantıya gelen her tıklama kucakin ödeme mimarilır. Arama motorları ve çoğu toplumsal medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin kucakerik sıkıntısızışlarında görüntülenir. Arama motoru pazarlama (SEM), oylumlu etki yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Makul anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (dimdik) ve bağlamlantı göstermesi kucakin kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasavvurı ve pazarlama Web siteniz, umumiyetle potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla muhabere kurduğu ilk dokunma noktalarıdır. Harika bir web tasavvurı, tüm sayısal varlıkları tutarlı bellik çhileışmasıyla tanılamatabilir. Hassaten web sitenizi kontrol motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme tahminını (daha okkalı tıklama, kaydolma, vb.) fazlalıkrmalıdır.