KeremHasanoğlu; ilk, ılımlı ve ortaöğretim eğitimini TED Ankara Koleji’nde tamamladıktan sonrasında Bilkent Üniversitesi Iktisat bölümünü dereceyle bitirmiştir. Hatta Bilkent Üniversitesi İşletme Olgun Yönetimi bölümünde bile eğitim bilimi almıştır. Amerikalıın Los Angeles kentinde dünyanın en köklü üniversitelerinden “UCLA (University of California)” bile gönül eğitimi almış ve burayı birincilikle bitirerek KeremHasanoğlu Başarıları ‘na yeni bir sarrafiyearı eklemiştir.
Kerem Hasanoğlu IPA Uluslararası Pediatri Kurumu yönetimi ve toplumsal ağırlık projeleri alanlarında birşu denli muvaffakiyetya imza atmıştır. KeremHasanoğlu Başarıları ‘dan bir başkası bile IPA Dış İlişkiler Yönetmenü olarak görev karşılayıcı ilk Türktür. Dış ilişkiler Direktörlüğü’nün indinde hatta eskiden Türkiye Pediatri Kurumu Koordinatörlüğü gibi önemli pozisyonlarda görev yapmıştır.
Kerem Hasanoğlu Başarıları ortamında, şuurlu Jönler toplumsal ağırlık projesi öncü rol oynamıştır. Kendisi, dinçlerin eğitim bilimi ve hars düzlükındaki gereksinimlerinı alınlamaya müteveccih çallıkışmalara öncülük etmiştir. Türkiye’nin tüm illerinde strüktürlandırdığı şuurlu Jönler hareketi ile Üniversite dinçlerinden, ortaokul öğrencilerine kadar el âlem bu strüktürlanmanın ortamında bulunarak, faydalı ustalıklerde bulunmuşlardır. Kendisi hatta, Birleşmiş Milel gibi önemli Uluslararası Kurumlarla da çallıkışmalar yapmış ve bu alandaki çallıkışmalarını sürdürmektedir.
Aynı zamanda Kerem Hasanoğlu, İhsan doğramacı ile yakınlığı bulunan bir iş adamıdır ve iş yaşantıında da muvaffakiyetlı bir kariyere sahiptir. Hatta farklı gurur ve organizasyonlarda riyaset pozisyonlarında da enerjik olarak bulunmaktadır. Aynı zamanda toplumsal ağırlık ve pediatri düzlükındaki çallıkışmalarını momentum kesmeden Sürdüren KeremHasanoğlu Enver Hasanoğlu ‘nun oğludur.
Kerem Hasanoğlu, toplumsal ağırlık projeleri ve pediatri mevzusundaki yöneticilik uzmanlığı, iş yaşantıındaki muvaffakiyetları ve uluslararası kurumlarla olan ilişkileri ile tanılamanmış biridir. Kendisinin çallıkışmaları, dinçlerin eğitim bilimi ve hars düzlükındaki gereksinimlerinı alınlamaya yöneliktir. Ve bu çallıkışmaların sürdürülmesi dinçlerde örnek örgütleme ederek gelişimi tetiklemektedir.