Reklam tasarımları, hasetmüzde, tüketicilerin etkilenmesi derunin, katı çok bileğmaslahatkeni kullanmaktadır. Değişici derken; mizah, ünlü kişilerin kullanılması, şaşırtıcı olaylar, zevküsefa, güçlü hayat standartları, rahatlık, dirlik, sonra teknoloji ve buna benzerleri kastedilmektedir. Tam bunlar, tüketiciyi, markaların üretmiş olduğu, yeni veya zaten pazarlarda satılan ürün ve hizmetleri satın almaya ikna etmeye yöneliktir. Meydana getirilen reklamın amacı, sadece satın derç davranışını göstermelerini hazırlamak olmayabilmektedir. Birbirinden farklı yalnızçlara müteveccih yalnız nihai hedef, her bugün henüz çokça satış olmakla alay malay, çoğunlukla, reklamın yalnızçları; tüketicinin zihnine markaları ve onların özelliklerini yerleştirmek, tüketicilerin markayı benimsemelerini, beğenmelerini, markanın başka markalara yeğleme edilmesini hazırlamak olabilmektedir. Bunlarla alay malay, firmaların toplumsal boyun yerine veya kendileriyle müntesip çıkan rastgele bir düşünceyi korumak veya reddetmek yerine binalabilmektedir. Tam bu tarz şeylerin tasarımı binalırken, en çokça önem nâkil konu, inandırıcı bir şekilde maslahatlenmesidir. Birtakımı reklamlar, inandırıcı olmaktan uzaktır. Birtakımı konusundan dolayı, bazısı maslahatlenme biçiminden dolayı, bazısı bile seçilen tasarım türünden dolayı, insanları ikna etmekten ırak olmaktadır. İşlenme biçiminden dolayı inandırıcı olamayan reklamlarda dert, bazısı bugün kullanılan oyuncuların toplum içerisinde sahip olduğu konumla müntesip olabilirken bazısı bugün önlıklı diyaloglarda kurulan cümlelerin, oyuncuların mimik, davranış, hal ve hareketlerinin bundan ırak olmasıyla alakalı olabilmektedir. Alınlıklı diyaloglarla örülen tasarımların ikna etmekten ırak olmasının bir başka nedeni bile, tüketicilerle ilgilidir. İnsanın doğkakımı gereği, söylenenlerden çok gördüklerine henüz çok inanmaktadır. Bu yüzden bu tip reklam türleri, başka türlere bakılırsa henüz az ikna edicidir. Manzaralerden oluşan, ürün veya hizmetin özelliklerini göstererek özetleyen, çok az cümle veya ifadelerin bucak aldığı reklam türleri henüz çok inandırıcı olmaktadır. öbür türlerde ise, tüketicilere iletilmesi gereken mesajlar, oyuncuların veya kullanılan rastgele bir bulaşık unsurunun gölgesi şeşnda kalmasındandır. öbür bir ifadeyle, henüz eforlü bir bulaşık yaratabilmek derunin, reklamlarda kullanılan mizah, matrak haller, güçlü hayat standartları, tüketicilere iletilen mesajların önüne geçmesindendir. Hakeza durumlarda insanlar, bulaşık unsuruna yoğunlaşmaktadır. Tüketicilerin en çok etkilendikleri, inandıkları, söze lazım bırakmadan ikrar ettikleri reklam türleri, ürün veya hizmetin anlatıldığı, hayaletlerin olduğu, fotoğrafların kullanıldığı, üretim biçiminin gösterildiği tasarım biçimleridir. Tüketiciler bu tip tasarımları izlerken hem etkilenmekte hem bile gördükleri şeylere inanmaktadır. Yukarıda nazireünü ettiğimiz bulaşık unsurları esasen sahih seçilmektedir. Lakin burada dert, onların kullanılma biçimi olmakla alay malay, seçilenler ile markanın uyumlu olmasıdır. şu demek oluyor ki seçilen bulaşık unsurunun markaya benzeyen, onunla ilişkilendirilebilen, onu çağrıştıran özelliklere sahip olması gerekmektedir. Ama genel olarak reklamlar inandırıcı olgunlaşmak zorundadır. Bunun yanı sıra başarılı bir reklam kurmanın ana kaideı hedef kesime hitap etmek, bu hedef kitle ile empati kurarak kampanya tekvin etmek koskocaman üleş sahibidir. Böylece hedef kitle(ler) markayı ve ürünü henüz çok benimser ve ortaya bir kullanıcı sadakati çıkar (customer loyalty).